Log-in problemer
Står du med et problem som ikke er nævnt herunder, eller virker vores tips ikke, ring til vores kundeservice på 7464 7628 eller skriv en mail ravstedhus@ravstedhus.dk
Oplever du problemer med log-in?
Typiske problemer kan være:
- Jeg kan ikke få lov at logge ind
- Jeg har glemt mit password
- Det link jeg får tilsendt virker ikke eller er udløbet
- Jeg får ikke tilsendt mailen, hvor jeg kan ændre password
- Jeg er oprettet til den forkerte shop
- Password kan ikke skiftes/ændres
1) Jeg kan ikke få lov at logge ind
Sørg for at være på den rigtige side:
For private > www.ravstedhus.dk
For Pro-kunder > www.ravstedhuspro.dk
Er du eksisterende kunde hos os, kan du bare anmode om et nyt log-ind:
Klik på "Log ind til min profil (i toppen) >> klik på "glemt password".
Følg anvisningen i mailen.
Du har skiftet mailadresse, eller er usikker, hvilken emailadresse du skal bruge? Ring på 7464 7628
2) Jeg har glemt mit password
Du kan til enhver tid anmode om et nyt password.
Sørg for at være på den rigtige side:
For private > www.ravstedhus.dk
For Pro-kunder > www.ravstedhuspro.dk
Klik på "Log ind til min profil (i toppen) >> klik på "glemt password". Husk du skal bruge samme mailadresse som du plejer at bruge for at logge på. Følg anvisningen i mailen.
Du har skiftet mailadresse eller har flere og er ikke sikker på, hvilken du skal bruge? Ring på 7464 7628.
3) Linket i mailen virker ikke, er ikke til at se, eller er udløbet.
Linket i recovery-mailen er kun gyldig i to dage.
Du kan til enhver tid anmode om en ny recovery-mail: "Log ind til min profil (i toppen) >> klik på "Glemt password"
Du kan ikke se linket/URL'en?
Mailprogrammer er meget sensitive overfor potentiel farlige links og spam og viser evt. kun en beskyttet version af mailen når den er havnet i spam-mappen. Som regel vil linket fungere normal når du flytter den i indbakken.
(Linkteksten er blå, understreget og starter med https://www.ravsted... efterfulgt af en masse tal og bogstaver.)
Du kan også kopiere hele URL'en ind i adressefeltet i din browser.
4) Jeg får ikke tilsendt mailen, hvor jeg kan ændre password
Som regel går der ikke mere end 1 - 2 minutter før du modtager en "Password Recovery Mail" fra os. Men mange mailprogrammer er meget sensitive overfor spam. Tjek om mailen evt. er havnet i spam-mappen. I så fald skal mailen flyttes over til din normale indbakke.
Opdatér dit mailprogram et par gange. Hvis det ikke hjælper ring venligst på 7464 7628.
5) Jeg er oprettet til den forkerte shop!
Vi flytter dig gerne - bare ring til os på 7464 7628
6) Password kan ikke skiftes/ændres
Får du denne fejlmelding, skal du lukke din internetbrowser. Tryk på linket i recovery-mailen. Åbner linket den rigtige side? (Private eller Pro - muligvis bliver du opfordret til at vælge manuelt.)
Indtast din mailadresse.
Indtast dit nye password i begge felter.
Tjek for stavefejl eller tomme tegn.
Det vil bare ikke virke? Ring til os på 7464 7628 så finder vi ud af det sammen.